Kilka słów na dobry początek...

   Nadszedł już czas, żeby zamieścić pierwszy wpis. Długo się zastanawiałem czy kontynuować poprzedniego bloga, a może zacząć jeszcze raz…? Jak widzicie zaczynam od początku. Nauczony doświadczeniami chciałbym, żeby mój blog wyglądał schludniej, może trochę skromniej, przejrzyściej. W kwestii merytorycznej chciałbym nieco rozszerzyć tematykę; stąd tytuł bloga My home and passion. Oprócz tego co było głównym tematem poprzedniego bloga, czyli haft krzyżykowy, będę od czasu do czasu zamieszczać wpisy dotyczące dekoracji wykonanych własnoręcznie, aranżacji związanych z różnymi okazjami, które mam nadzieję będą dla Was inspirujące. Myślę, że wybaczycie mi też wpisy z ciekawych miejsc, bo mimo, że mogę powiedzieć o sobie, że jestem typowym domatorem, to jednak od czasu do czasu gdzieś uda mi się pojechać i coś ciekawego zobaczyć. Moją wielką pasją jest również ogród, który jest dopiero na początkowym etapie tworzenia, nie mniej jednak w sezonie od wiosny do jesieni uwielbiam w nim przebywać, eksperymentować oraz staram się go ze smakiem urządzić, tak żeby kiedyś przemienił się w miejsce nie tylko do relaksu, ale również przyjazne ptakom i owadom.


    Mam nadzieję, że podobnie jak w poprzednim blogu odnajdziecie tutaj coś interesującego. Wiem, że nie wszystkie moje zainteresowania musicie podzielać i niektóre tematy mogą być dla Was mniej interesujące, jednak takie są moje pasje i czuję potrzebę podzielenia się nimi z Wami.  Będę szczęśliwy jeśli będziecie odwiedzać czasami to miejsce, z całą pewnością będzie to dla mnie motywujące do działania oraz regularnego pisania :)

Komentarze

  1. Ależ niespodzianka :) Zajrzałam z ciekawości na starego bloga czy nie pojawiło się coś nowego a tu już kilka postów do nadrobienia :) Bardzo się cieszę, że wróciłeś. Idę nadrabiać zaległości :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Seed catalog #2

Flores de Mayo - finałowa odsłona

Seed Catalog - Golden Kite